štvrtok, mája 19, 2011

Daždivé popoludnie na Amsterdam Avenue...

Prší...

Tak striedavo - raz zamračené, raz búrka - už asi tri dni! (OK, dnes ráno bolo celkom pekne :D) Ale naše sťahovanie, našťastie, prebehlo celkom úspešne! Takže najskôr aktuálna situácia pre niektorých... ehm, nezainteresovaných (slečna Svetra a smer Univerzita Komenského :D).

Stále pracujem vo White & Case - zatiaľ len v skúšobnej dobe ako stážistka. To znamená, že moja práca je naozaj nárazová - v jeden deň pracujem na projekte pre OSN, v druhý zase na niečom úplne inom. V podstate väčšinou pracujem od 8.00 do 16.00, vždy po približne troch týždňoch mám jeden alebo dva dni voľna.

Bývanie mi doteraz poskytla slečna Zdenka, za čo som jej NESMIERNE VĎAČNÁ! Odkedy sme sa nasťahovali do susedstva, chodia nám do schránky rôzne ponuky (haha, až dve zatiaľ prišli :D) typu "Welcome to the neighborhood, make yourself comfortable...", takže sa na tom pomerne dosť zabávam. Mám objednaný "Time" a "Economist", čo som získala za skvelé predplatné a ušetrila na tom asi 80 dolárov. Nekúp to! :o)

A teraz o našom vlastnom bývaní - je to asi v strede Upper West Side - 82. Západná ulica medzi Amsterdam Ave. a Broadwayom. Poloha je skvelá - máme blízko reštiky, potraviny, dokonca hneď oproti je rímskokatolícky kostol! :D

Byt je síce malý, ale útulný - keďže je na vyvýšenom prízemí, smerom "do dvora" máme dokonca aj malú terasu! (čo je fakt nezvyčajné na manhattanské pomery) Potom máme obývačku, kuchynský kút a jednu izbu, čiže je to v podstate klasický slovenský dvojizbový byt.

Väčšina zariadenia tu ostala, niečo sa chystáme vymeniť a niečo necháme. Už v marci som objednala stolík do obývačky - včera mi ho konečne doručili UPS-kou (a bol v celom stave! :D Žiadne hororové scenáre ako obité rohy...). Okrem toho čakáme na veci z Európy (mali by prísť asi o týždeň - dva) a nejakú elektroniku ešte dokúpime, nakoľko tu je to o dosť lacnejšie.

Newyorské ulice. To je kapitola sama o sebe. Na to, aký je New York drahý, sa dá na uliciach kúpiť naozaj VŠETKO! Na každom rohu tu predávajú lacné a originálne veci - drahé parfémy, značkové okuliare, kožené peňaženky, kašmírové šaty... a samozrejme aj obrazy New Yorku. Už som ich toľko pokúpila, že ma poštovné na Slovensko bude stáť viac ako samotný nákup! :D

... a! Takmer som zabudla! Máme hrozne milých susedov Phila a Eillen - sú to dvaja mladí ľudia - Phil je z Texasu a Eilleen je rodáčka z Washingtonu. Takže okruh mojich "amerických priateľov" sa rozrastá - slečnu Deb som napríklad spoznala v White & Case (ako zákazníčku) a slečnu Brooke tiež vo White & Case (tentokrát ako zamestnankyňu).

Cez víkend idem pracovne do Detroitu (iba včera som sa to dozvedela) - na nejaký business meeting a potom pracovný obed s partnerskou firmou - vraciam sa v pondelok popoludní, takže už sa teším :o)

Nalogujem vám sem ešte zopár foto nášho "apartmánu" a potom idem popísať nejaké individuálne emaily :o) See you then!




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;