piatok, decembra 02, 2011

One year on...

Pokračujem po dlhšej pauze a hneď s nadpisom "One year on...", pretože dnes je to presne 1 rok od štartu môjho nového života - resp. od oficiálneho podpísania zmluvy s W&C LLP (známe ako "zmluva s diablom" :o)).

Nechcem to nejak podrobne analyzovať (to totiž budem robiť na Silvestra), skôr by odo mňa bežný čitateľ (čiže rodina a spol. :D) čakal nejaké zhrnutie...

Sťahujeme sa! ... Áno, už tento víkend. Ale nie ďaleko - len o 3 ulice vyššie, takže taká veľká zmena to nebude. Každopádne sa celkom teším - budeme mať nádherný (a aj trochu väčší) apartmán len kúsok od Riverside Drive, čiže kúsok od nádherného Riverside Parku s výhľadom na rieku Hudson. Už sme do sťahovania zapriahli Phila a Eileen (požičajú auto) a takisto aj Brooke a Deb (požičajú ruky :o))... čo už - čím viac rúk, tým rýchlejšie to bude.

Zuzi, Klárika, rodinka a spol. - všetkým vám Roman posielal emaily s novou adresou, tak si ju niekde zapíšte za uši, lebo už minule s tým boli problémy... :o)

Inak nič nové - včera som robila "split shift" od 7-ej do 17-tej, mám to teraz tak cca každé tri týždne - najbližšie až v novom roku, našťastie! :o) Od leta som bola 3 a pol týždňa na služobke v Pekingu a potom aj týždeň v Hong Kongu - Ázia je úžasná a hrozne sa mi páči, že ma tam stále posielajú. Najbližšie ma koncom januára čaká týždeň v Petrohrade a Moskve (z čoho som úplne mimo - St. Petersburg je pre mňa úplný "TOP" - už teraz sa teším na Nevskij prospekt, na Petrodvorec, na dvíhajúce sa mosty na Neve...). A niekedy počas prvých dvoch zimných mesiacov by sme ešte radi s Romanom skočili niekde za slnkom - tj. niekde do UAE, zrejme Abu Dhabi... najmä skočiť pozrieť moju drahú kamarátku Katku Š., s ktorou som sa už asi rok nevidela... uvidíme :o)

V novembri sme boli na krátkej dovolenke v Kolumbii - na Ivkino odporúčanie :o) A strávili sme tam 5 dní v nádhernej Cartagene de Indias pri pobreží a 2 dni v hlavnom meste Bogota (ktoré je asi vo výške Gerlachovského štítu). Krajina je to fakt nádherná - myslím, že všetky tie povesti o Južnej Amerike sú už dávno neaktuálne.

17.decembra odchádzam späť na Slovensko, vážení a milí! :o) Už sa teším na 12 dní Vianoc, ktoré začnú už čoskoro mojimi šialenými nákupmi na viedenskej Mariahilferstrasse! :D A potom chcem zvolať celú rodinu na veľkú štedrú večeru 24.decembra a budem mať totálny pokoj - žiadne telefóny, žiadna práca, žiaden makeup.


Brooke (kolegyňa z "tímu Brooke") má už zo mňa srandu - na poličku nášho "týmu B" (Bety & Borja) sme si totiž vylepili 24 nádherných pestrofarebných papierikov, pričom každý deň jeden stŕhame a odrátavame dni do Vianoc :o) A bolo to vlastne len včera ráno, čo moja executive supervisor-ka Angie Massie prišla do roboty s plnou táckou cupcakes! :D Yummy! :o)

Dnes pracujem do druhej, akurát som prišla z našej tradičnej piatkovej redakčnej porady a pripravujem si veci na Closing Session (veľká porada vždy v piatok, na ktorej sa zúčastňuje celá firma (okolo 500 ľudí) a vyhodnocuje sa celých 5 dní).

Tak držte palce pri sťahovaní! :o)
 (dopĺňam fotky z Cartageny - mestské opevnenie a náš úžasný hotel, v ktorom sme bývali na 14.poschodí)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;