sobota, decembra 10, 2011

Predvianočný víkend na West End Ave

Je sobota 10-teho, zajtra mám narodeniny, pozajtra je veľká koncoročná porada vo White&Case... o dva týždne sú Vianoce.

Práve sme sa vrátili z malého výletu - cestovali sme asi hodinku vlakom smerom "Upstate" v rámci honu na vianočné stromčeky :) Don't get me wrong - spolu s Philom a Eileen sme vyberali ten najkrajší vianočný stromček v "tree farm". Neviem, či to nefunguje aj niekde na Slovensku, ale v Amerike je to tak, že existujú takéto veľké "stromové farmy", kde sa sami prechádzate vo veľkom areáli plnom stromčekov a napokon si vypílite ten, ktorý sa vám páči najviac.


Áno, viem, mám také-trochu ekologické cítenie, ale na Vianoce proste vždy musím mať živý stromček - tá vôňa je proste úžasná! A koniec koncov - ten stromček bol zasadený preto, aby raz o niekoľko rokov bol použitý ako vianočný, takže až také veľké výčitky svedomia nemám! :)


Naspäť sme ho opäť niesli vlakom - klasifikovaný ako "nadrozmerná batožina" a momentálne už stojí na balkóne u Phila a Eileen, nakoľko my po novom balkón nemáme :) A plánujem ho ozdobiť niekedy cez týždeň, i keď odchádzame už 17-teho a vraciame sa až 28-eho. Myslím si, že mám geneticky dané milovať Vianoce (díky, mami! :)), takže si neviem predstaviť Vianoce bez vianočného stromčeka - a to hocikde na svete, či na Slovensku, či v New Yorku...


Keď sme sa vracali z Penn Station, ešte sme sa zastavili v Starbuckse - a koho som tam nestretla??? ... Predsa Zuzi Farkaš z Philadelphie! Nechápem, aká náhoda toto musela byť, no každopádne sme parádne pokecali (proste som sa zabudla v čase, čo sa mne tak často nestáva :D), tak sa snáď čoskoro uvidíme vo Philly... alebo v DC.... alebo v New Yorku! Človeka proste poteší, keď v cudzine stretne niekoho známeho...


No a momentálne už sedím v našej útulnej obývačke (konečne zbavenej zvyškov sťahovania), zabalená v deke, s čajom v ruke a pozerám sa, čo sa deje za oknom... myslím, že už ma prepadáva tá nostalgická koncoročná atmosféra a to ešte neboli ani Vianoce! 


Zajtra máme oficiálnu "welcome party" - v chladničke sa už chladí šampanské :) Chystám ešte objednať 2 obrovské pizze - half mushrooms, half pepperoni a bude tradičná americká párty! :) Pozvali sme snáď všetkých - už teraz si neviem predstaviť, ako sa narveme do tohto bytíku...

No a v pondelok je firemná koncoročná porada - od 9a do 2p, tak sa tam snáď unudím k smrti... každopádne po tom mám naplánované veľké nakupovanie, tak uvidíme, či z toho niečo bude... :)

A moje predsavzatie do roku 2012 bude zrejme chodiť pravidelnejšie do fitness centra - už som tam snáď mesiac nebola... rozmýšľala som aj nad variantom chodiť behať ráno o 5-tej, no teraz v zime je ešte tma a Riverside Park nie je zase tak bezpečné miesto :D Snáď v lete :)

Záver - záverom: Tento článok bol ilustrovaný ešte niekoľkými fotkami nášho skvelého apartmánu - a to konkrétne pre veľký úspech prvých fotiek :). Ozvem sa čoskoro...

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;