utorok, decembra 06, 2011

Prosím si nájsť duchovné bohatstvo!

V každom prípade - konečne je už po veľkom sťahovaní a sme oficiálne zabývaní!

To som si povedala včera večer, po skončení celej tejto veľkej (neplánovanej) sťahovacej odysei... Neplánovanej preto, že som si v jedno krásne októbrové ráno sedela v našom prťavom bytíku na Upper West Side a tlačila raňajky s drahým, keď mi zavolala prenajímateľka nášho bytu, že nám nepredĺži zmluvu, pretože do nášho (teraz už bývalého) bytu príde bývať jej sestra z Bostonu.

Bolo to prekvapenie, ale napokon sa všetko oplatilo a našli sme nádherný byt len o tri ulice vyššie - na 85-tej Západnej ulici. Je to len kúsok od Riverside Parku - prakticky takmer priamo na Riverside Drive.

V každom prípade - vždy, keď si myslím, že máme len nejakých 5 kufrov a trošku kuchyne s kúpeľňou, vykľuje sa z toho sťahovanie z piatka na sobotu... zo soboty na nedeľu a z nedele na pondelok!

Takže včera večer sme si Brooke, Phil a Eileen, ja a môj drahý vysilení povedali, že nabudúce už len poprosím Brooke, aby pustila plyn, potom vyjdeme pred dom a ja len škrtnem zápalkou :)

A rozhodne potrebujem byť väčší materialista... duchovné bohatstvo sa prenáša oveľa ľahšie, ako to materiálne :o) Lenže ako som spomínala - všetko nám to úplne stálo za to!

Takže - ako náš nový bytík vyzerá? ... V prvom rade je väčší - asi o 8 metrov štvorcových. Obrázky použité v tomto mojom článku sú ešte z prvého dňa sťahovania - naša je len sedačka a stolík, všetky ostatné veci vrátane skriniek, televízora a dokonca aj obrazov, sú ešte od predchádzajúcich nájomníkov - tí sa totiž tiež sťahovali len deň pred nami a zároveň v ráno TOHO osudového dňa, keď sme my sťahovanie začali :)

Takže čo sa mi páči je obývačka - je oveľa väčšia a má 4 veľké okná a veľké okná boli vždy môj sen :o). Takisto má veľké parapety (priestor pre kopu kvetín) a svetlé parkety. Nevýhodou je snáď asi len kuchyňa, ktoré je trošku menšia a úplne zastrčená "za", resp. "pred" obývačkou.

Takisto tam máme chodbu so skvelou vecou - roldorom. A práve tam našli miesto všetky moje topánočky a zbytočnosti z predchádzajúceho bytu :D Momentálne tam tiež skladujem - ale to je tajomstvo :))) - vianočné darčeky, ktoré plánujem zobrať na Slovensko.

No a potom máme aj spálňu a kúpeľňu - v približne takých istých rozmeroch ako v predchádzajúcom byte. Takže ako hovorím - spokojnosť veľká V RÁMCI MOŽNOSTÍ. Svoje ideálne bývanie si, samozrejme, predstavujem inak, no to (zatiaľ) nie je v našej cenovej relácií (a tak skoro ani nebude :)). Čo sa mi možno na newyorských bytoch nepáči, je to, že sú hrozne "členité"... čiže úzke chodbičky, veľa "zastrčených" miestností", ale myslím si, že v našom aktuálnom byte je to v celkom príjemnej rovnováhe s veľkou obývačkou.

Čo je nové inak u vás na Slovensku? :) ... Počula som, že Zuzka a spol. by sa radi chystali na návštevu v januári, no bohužiaľ neviem, či mi to termínovo sadne, pretože tam mám týždňovú služobku Sankt Petersburg - Moskva a koncom januára by som ešte chcela aj dovolenku v nejakej poriadne horúcej krajine (kde budem konečne 5 dní ležať na Slnku a nič iné nerobiť).

Ďalšie odkazy...

Klárika a smer Praha = Verím, že ma budete informovať, čo je nové s pani K. - som zvedavá! :)

Barborka a smer Záhorská Bystrica = Minule som bola na ambasáde vo Washingtone - gotta come in here! :D

Takže záverom snáď len "Veselé Vianoce" - 11 days left a moja vianočná dovolenka začína! :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;