piatok, decembra 30, 2011

2011

Tento článok sa bude snažiť byť niečo ako zhrnutie veľmi rušného roku 2011, takže začnime hneď stručným prehľadom :o)

Ešte rok 2010 mi priniesol potrebu odpovedať si na otázku "Čím raz budem, keď budem veľká..." a môžem spokojne prehlásiť, že rok 2011 všetky moje očakávania predčil... Pomohol mi konkrétnejšie si doladiť predstavu o tom, čo chcem naozaj robiť a myslím si, že najbližších pár rokov nebudem mať potrebu meniť to...

Ďalej mi rok 2011 priniesol veľkú životnú zmenu - ukončenie bakalárskeho štúdia a odchod za prácou za veľkú mláku, priamo do mesta miest (srandujem, of course) - New Yorku. Zdá sa mi, že moje prvé myšlienky boli, že štúdia už stačilo a o "Mgr." titul v podstate nemám záujem, myslím si, že rok 2012 mi ponúka skvelú príležitosť doštudovať ešte 3 roky externe priamo v New Yorku - ale o tom až v kategórií "PREDSAVZATIA".

No a v neposlednom rade mi rok 2011 dal veľa nových známostí a priateľstiev - veľa skvelých ľudí a hlavne veľa-veľa cestovania a nových destinácií, ktoré mi, všetky, prirástli k srdcu :o).

A teraz jednotlivé kategórie...

TOP KNIHY
1. Big Gatsby (Francis Scott Fitzgerald) - videla som film a po tejto skvelej novele, ktorá sa odohráva v roku 1922, som siahla z dôvodu známeho autora a stále neviem, čím ma tak upútala... a čím tak upútala milióny ďalších ľudí, nakoľko Big Gatsby stojí na prvom mieste rebríčku "must-read noviel". 

2. A Prayer for Owen Meany (John Irving) - jednoducho skvelé... kto môže vyvolať viac otázok ako John Irving? 

3. Tuesdays with Morrie (Mitch Albom) - opäť úplne útla a jednoduchá knižočka s nádherným posolstvom. 

TOP SERIÁLY & FILMY
1. Two Broke Girls (CBS) - tak tento sitcom si ma jednoducho získal. Až príliš "true story" ... 

2. Volver - Penelope Cruz je jednoznačne moja obľúbená španielska herečka a vo filme Volver proste hviezdila. Rovnako ako vo Vicky Cristine Barcelone... Como lo sabía! Ďakujem za odporúčania :-)

3. Black Swan - opäť jeden oscarovo-nominovaný film, tentokrát s Natalie Portman - myslím, že konečne dokázal, že aj balet môže byť pekný

TOP CESTOVATEĽSKÉ ZÁŽITKY
1. Čína (Peking, Šanghaj) - ďakujem W&C za sprostredkovanie tohto pracovného "výletu", opäť ďalšia krajina, ktorá mi prirástla k srdcu :o) 

2. Omán - luxus a bieda na jednom mieste (?) 

3. Kolumbia - beautiful weather all year long in Cartagena de Indias

PREDSAVZATIA NA ROK 2012
... A teraz prichádza najočakávanejšia kategória, ktorá by sa mala volať "predsavzatia a plány", no slovíčko "plány" radšej vyškrtávam, pretože tento rok som sa akosi presvedčila, že "človek mieni, Pán Boh mení...". Tak poďme pekne od začiatku:

- This is everything I ever wanted to do... preto chcem aj naďalej pokračovať vo svojej úžasnej práci, ktorá ma napĺňa energiou... 
- To be "zen" at all times... život je výzva. A výzvy na nás číhajú neustále, a preto by sme sa ich mali chopiť... lepšie neskoro, ako nikdy.
- Study, study, study: v roku 2012 ešte chcem začať štúdium posledných troch rokov na Columbia University na ceste k MBA titulu.
- Travel, travel, travel: zúfalo potrebujem nejaké nové exotické destinácie - a čo tak splniť si dlhoročný sen a navštíviť konečne Nový Zéland?
- Speak, speak, speak: Takisto sa potrebujem zdokonaliť vo francúzštine a nórčine, tak nech mi v tom Boh pomáha! :o) 
- A napokon... tešiť sa z maličkostí, žiť pre prítomnosť, inšpirovať sa a byť inšpiráciou!

2011 in 3 words: learned a lot
thankful for everything

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;