sobota, januára 01, 2011

Rok 2010 v živote tejto persony (klik sem pre zobrazenie celého článku)

Niektorí ľudia na svojich blogoch ku koncu roka nesumarizujú len život svojho blogu, ale aj svoj život. Väčšinou je to niečo depresívne ako "Ach, ďalší rok v kýbli a ja som opäť nič nedokázal/a...". Ale teraz nechcem byť depresívna. Je prvý deň roku 2011 a tu sú moje spomienky na rok predošlý :o)

MÍĽNIKY ROKU 2010
Rok 2010 mi priniesol veľa-veľa super zážitkov a väčšina z nich je spojená s Prahou. Do hlavného mesta Českej republiky som sa presťahovala prakticky od septembra, teoreticky od apríla. A bolo to v podstate zrejme moje najlepšie rozhodnutie, aké som v danej chvíli mohla urobiť. 

Vždy som mala akúsi vlastnosť klásť si tie najvyššie ciele a i keď je štúdium v Prahe oveľa náročnejšie ako v Bratislave, som rada. Som rada, pretože Praha je malé veľké mesto, zatiaľ čo Blava veľké malé mesto (pochopili sme sa? XD). A Praha mi priniesla veľa nových, resp. akýchsi "obnovených intenzívnych priateľstiev" a veľa zážitkov (počnúc Karlovými Varmi, cez Karlštejn, SaSaZu a bláznivé cesty autobusmi). Som vďačná za každý tento moment.

Keď už sme pri tej vďake - rok 2010 bol zároveň ten, v ktorom som si uvedomila, že si naozaj treba užívať i maličkosti, pretože život nám ponúka hrozne veľa príležitostí... z ktorých si niektoré ani neuvedomíme. Viete, že naozaj neznášam klišé, ale práve takéto klišé-idné veci bývajú najväčšími pravdami.

Rok 2010 mi teda priniesol i nutnosť konečne si odpovedať na otázku: "Čím budem, až budem veľká?"
A myslím, že už v tom mám jasno. Preto bol rok 2010 akýmsi "prelomovým" alebo "prechodnou zastávkou na ceste za snom". Znie to pekne, nie? :o)

Potom prišlo dlhé-predlhé leto a konečne trochu oddychu. Ten som najskôr našla na talianskej Sicílií, a to úplne nečakane a spontánne zo dňa na deň. Nezisková organizácia AIESEC tam totiž potrebovala nejakých sprievodcov do troch hotelov. A tak som ochotne zastúpila vypadnutých ľudí a to bez nároku na honorár XD. 

A potom prišiel týždňový Londýn, týždňová Malorka, 10-dňové Tunisko a trojtýždňový Londýn číslo 2. Neviem koľko tisícok kilometrov to je, no toto leto som fakt extrémne veľa cestovala. Vďačne...
No a potom to už išlo šialene rýchlo - posledného septembra sa pre mňa začal bakalársky ročník (vtedy ešte nevediac, že to bude aj "posledný ročník") a nutnosť napísať bakalársku prácu (z ktorej mám už teraz HRDO napísanú asi trištvrtinu! XD). 


TOP ROKU 2010

TOP HUDOBNÍ INTERPRETI
Spomeniem aspoň troch, ktorých som si v roku 2010 mimoriadne obľúbila:
1. Cheryl Cole - na slečnu som, nanešťastie, narazila len nedávno, čo je dosť škoda, pretože jej hudbu už (dosť) zbožňujem...

2. Owl City - aj na túto skupinku som narazila len nedávno a ich hudba ma doslova upokojuje... doslova! XD

3. Glee Cast - nejedná sa ani tak o interpreta ako skôr o celý cast seriálu Glee


TOP SERIÁLY
Myslím, že tu mi tri riadky nebudú stačiť, tak napíšem aspoň 5, a to:
1. Bones - kvôli Davidovi
2. The Tudors - kvôli moderne-historicky spracovanému príbehu

3. Glee - samozrejmosť :o)

4. Two And A Half Men - v podstate len do počtu, aby sme mali nejaký sitcom :o)

5. Dexter - ktorého som začala pozerať len pred pár týždňami


SERIÁLOVÉ SKLAMANIA ROKA
1. Gossip Girl - neviem prečo, ale prestala som to sledovať... akosi už nie som zvedavá na to, čo bude ďalej
2. The Vampire Diaries - sledujem veľmi sporadicky, ale nejak ma opúšťa "upírsky duch" XD

3. Cougar Town - aj seriál v hlavnej úlohe s Courteney Cox ma už omrzel...

TOP FILMY
... všetko sú to oscarovky z roku 2008 alebo 2009
1. Slumdog Millionaire
2. The Hurt Locker
3. Up In The Air

TOP KNIHY
1. Priechod - recenzia čoskoro
2. Chatrč - recenzia čoskoro
3. všetky od Paula Coelha
4. všetky od Iana McEwana

TOP NAVŠTÍVENÉ KRAJINY
1. Spojené Arabské Emiráty
2. Tunisko
3. USA 

TOP ZÁŽITKY
1. Mallorca (a všeobecne leto 2010)
2. Praha (všeobecne)
3. USA - november 2010

Rok 2010 bol teda prelomový a dúfam, že rok 2011 mi prinesie veľa ďalších nádherných zážitkov :o).

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;