piatok, februára 11, 2011

Plány na víkend

Štvrtkové popoludnie v New Yorku - slnečné, ale chladné a ako vždy náhlivé.

Na rohu 57-ej a 6-tej Avenue, dva bloky od Central Parku, desať blokov od mojej novej práce, sedím v Starbuckse a je mi dobre...  Pri veľkej presklenej stene, kde som pred viac ako tromi mesiacmi sedela s kolegyňou z Porteru.

Teraz tu sedím Zdenkou (zlatým stvorením, ktoré mi poskytlo bývanie) a študujem všetky možné noviny - slečna Zdenka mi totiž odporučila dať si predplatiť nejaké týždenníky (vraj to tak robí každý NewYorčan, LOL!). Čiže v metre som zhrabla všetko, čo ponúkali (Metro, AM New York a v potravinách mi dali zadarmo s nákupom New York Post). Už sa neviem dočkať, keď si s Romanom nájdeme náš vysnený byt kdesi v tichej uličke neďaleko Central Parku! :o) Apropo noviny - rozmýšľam nad Economistom, Newsweek a "The Time" a Z. ma stále presviedča, aká je to dôležitá vec!

I keď nie som dievča z veľkého mesta, z nejakého dôvodu to tu milujem. Môže sa zdať, že Broadway, Times Square, Financial District, 5.-ta a 6.-ta Avenue, to sú všetko až príliš rušné miesta... no zrejme práve tým ma tento New York priťahuje, nemôžem si pomôcť! :D

Cez víkend plánujeme so Zdenkou nejaký výlet po newyorských parkoch (konečne sa dostanem do môjho milovaného Riverside!), potom pozrieť si nejaké byty a v nedeľu chceme navštíviť Romanových príbuzných na Long Islande.

ODKAZY! :o)
- Zuzi! Poslala som balík smerom Slovakia, tá firma tvrdí, že do týždňa by to malo prísť, ale moc im to neverím...
- Slečna Klárika a smer Praha - Až teraz som si uvedomila, ako mi tá Praha bude chýbať! :D Looking forward to see you!
- Slečna Svetra a smer Blava - Všetkých vás týmto oficiálne pozývam na garden party, ktorá sa uskutoční niekedy v júni v Letnom sídle! A tentokrát to myslím vážne! :D
- Anička, Philly - Kedy konečne prídeš do Prahy alebo do Blavy na sleepover? :D
- Zuzi Krajčovič, D.C. - Sľubujem, že ťa prídem pozrieť! :D I.N. ma už pekne vypoklonkovala do pobočky v Miami a L.A., ale D.C. stále nie a nie prísť! :D 25.2. ale ideme na Kathy Griffinovú do Kennedy Centra, tak sa dúfam, stretneme! :o)

Ozvem sa všetkým vám, sľubujem! :D

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;