nedeľa, februára 27, 2011

Výlet: Washington D.C.

Už vyše mesiaca som mala rezervované lístky na tour Kathy Griffinovej - a to konkrétne na dátum 25.februára 2011, 20.00 vo washingtonskom Kennedy Center.

Kvôli tomu som si v práci vzala deň "off" a s Romanom sme vyrazili na Pennsylvania Station za účelom cestovania vlakom priamo do D.C..... kde sme sa okrem iného stretli aj s mojou bývalou stredoškolskou spolužiačkou A., ktorá cestovala z Philadelphie.

A ako inak, aj tentokrát som si mesto zamilovala! Bývali sme v malom chutnom hoteli v Chinatowne, čiže pomerne ďaleko od Kennedy Centra, no nie až tak ďaleko od The Mall (čiže dlhočizného parku, v ktorom stojí Washington Monument (foto) a neďaleko odtiaľ sú aj ďalšie dva "záchytné body" - Biely Dom a Capitol Hill), kam sme zavítali večer v rámci nočnej prechádzky.

Takže najskôr k samotnej Kathy Griffinovej - moja obľúbená herečka, ale predovšetkým komediantka, ktorá si rozhodne nedáva servítku pred ústa. Je čosi ako slovenská Zuzana Fialová, lenže ona ide ešte ďalej - je to proste živel, ničiteľ s dobrým úmyslom.

Slečna Griffinová na tomto svojom tour prezentuje "stand-up comedy", čiže jej podarené žartíky, za ktoré od publika na koniec dostane standing ovation. A tak to bolo aj tentokrát... najobľúbenejšie témy Kathy Griffinovej sú kontroverzné osobnosti showbiznisu - ako napríklad Whitney Houston, Britney Spears, Lindsay Lohan, ale napríklad aj jej matka (z ktorej si neustále robí srandu kvôli tomu, že je to zarytá katolíčka).

A toto "predstavenie" ma vôbec nesklamalo - Kathy Griffinová bola proste HILARIOUS! OK, súhlasím, že dosť často zachádza až za hranice únosnosti, ale neskutočne som sa za tú hodinu a pol pobavila! Najvydarenejšie hlášky? ... Samozrejme, že Sarah Palin!

Potom už bol čas na našu prechádzku D.C. so spomínanou slečnou A., ktorá žije vo Philadelphii už tri roky. Po nejakom čase som opäť videla americké hlavné mesto a ako som spomínala, v mojom rebríčku sa Washington vyšplhal do najvyšších priečok!

Zatiaľ čo pri New Yorku mám pocit, že je to jedna veľká zmes ľudí rozličných kultúr a národností a že je to taký "dobre organizovaný chaos", pri D.C. mi zase príde na myseľ jedna vec - zmes kultúr a národností žijúcich v úžasnom poriadku!

Áno, také mi príde americké hlavné mesto! :D Je centrom politiky, takže som sa tam cítila, ako keby malo všetko svoje opodstatnenie, všetko bolo dobre zorganizované a všetci boli hrdí na svoju vlasť. Proste - útulné veľkomesto! (aj keď tieto dve slová sa zrejme navzájom vylučujú).

Viem, že som videla len veľmi malú časť z D.C. a tým pádom nemôžem podať objektívne hodnotenie, ale myslím si, že život tam musí byť super. Je to niečo úplne iné ako New York - menej chaotické a viac familiárne.

Takže verím, že sa tam ešte čoskoro vrátim! :o)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;