štvrtok, decembra 09, 2010

Vianočný zoznam slečny Bety

Pamätáte si časy, kedy ste "povinne písali ujovi Ježiškovi"? Ja si to teda pamätám veľmi dobre XD Preto si práve teraz idem spísať, čo by som si rada našla pod vianočným stromčekom tento rok. Skutočne neviem, prečo tento zoznam zverejňujem tu na blogu (ktorý sem-tam čítajú i moje baby ako Zuz, K, Peťka-Sveťka a spol.), čiže v podstate aby tieto osoby mali aspoň akú-takú predstavu, čo majú mne - hypernáročnej persone - na Vianoce kúpiť! XD Tu je zopár nápadov...

1. svetový mier (ja ho fakt chcem!!! XD)

2. hrnček (keďže plánujem hrnčeky zbierať, aby som raz mohla mať poooriadnu zbierku.... potom budem mordovať návštevy s vetou "uvarím ti čaj, poď si vybrať hrnček" XD)

3. dopĺňam knihy: The Passage (Justin Cronin) a Chatrč (William Paul Young)

4. diár na rok 2011 (ani malý, ani veľký, taký akurát do kabelky! (ježiš, to sa rýmuje! XDDD)... a to vzhľadom na to, že môj program je tak nabitý, že si dôležité termíny smrteľne vážne zapisujem)

5. iPad (keďže minule ma Roman presvedčil, aká užitočná vec to je!)

6. tú bodkovanú sukňu z Terranovy! 

7... a aby som nebola taká materialistická špina, tak ešte zdravie, ktoré je najdôležitejšou vecou (je to hrozné klišé - ja neznášam klišé... neznášam ho hlavne preto, lebo je neskutočnou pravdou)

8. A viete čo? Ešte jedna vec... aby vyšiel ten New York a potom už budem naveky šťastná, amen!

A čo pekného chcete pod stromček vy? :o)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;