štvrtok, decembra 02, 2010

Winter Wonderland alias Sodoma gomora

Drahý denníček (alias Crystall Balnea - toť meno mojej ctenej múzy XD),

Winter Wonderland - asi tak by sa dalo pomenovať to, čo momentálne zúri v Prahe. Ťažko to vôbec pomenovať, no je to charakteristické silným vetrom, teplotami pod nulou a rannými mrazmi. Ale hlavne - napadlo minmálne 10 cm snehu (ja mám dobrý odhad, fakt! XD). OMG, práve je na CNN živý vstup s chlapíkom v Moskve - doslova sa mu "mrzne huba", nakoľko je tam momentálne -23 stupňov. V Prahe je asi o pätnásť viac, ale aj tak mrazivo - dnes ráno bolo okolo -8 a keď som dnes šla odprevadiť Romana na metro (išla som do školy až na neskôr), zastavila som sa v kaviarni v Galerii Nové Butovice, kde už na každého číha vianočná výzdoba... a to už minimálne mesiac!

Osobne nemám rada zimu a to hlavne vtedy, keď nie je sneh. Ak má byť zima, tak nech už poriadna a s kopou snehu. Lenže toto dlho nevydrží - už budúci týždeň má byť zase 10 stupňov. Posledné biele Vianoce si pamätáme spred asi troch rokov, keď síce snežilo, no len počas ranných hodín Štedrého dňa a nebolo to ktovie čo. To ani nehovorím o posledných Vianociach, keď bolo 10 stupňov a pršalo.

Každopádne je ešte len začiatok decembra a do Vianoc pomerne ďaleko. Skúškové začína 10.januára, ešte nemám konkrétny rozpis, no viem, že si to budem musieť presúvať na skoršie termíny. Čaká ma 6 super-duper-mega-extra ťažkých zkúšok, ktoré musím absolvovať do 18.februára, tak dúfam, že sa mi to všetko podarí presunúť do konca januára. "Kontrolný bod" pre bakalárku mám 19.januára, takže aj na tom budem musieť popracovať. Čo už, celkovo dvojtýždňová absencia kvôli Amerike a Milánu si vyžiada svoje - musím si dorobiť zápočet a postupne sa začať učiť desiatky strán občianskeho práva.

Ďaleká budúcnosť - ak všetko pôjde podľa plánu, štátnice mám koncom mája, promócie koncom júna a potom zo mňa bude nebezpečná a titulovaná žena! XD Stále rozmýšľam nad tým 7-ročným štúdiom, ale asi sa ho vzdám. Zdenka tvrdí, že 5 rokov stačí (teoreticky stačia aj 3) a ja jej verím, lebo Zdenka má vždy pravdu! XD Počas letného semestra nabehnem na IŠP (Individuálny študijný plán) - ak sa podarí, lebo do Vianoc musím získať pečiatku z dekanátu, čiže to musí prejsť cez samotného dekana, o ktorom kolujú nepekné fámy... teda aspoň v tejto veci... Čo už, na žiadosť som sa to snažila argumentovať najviac, ako sa dalo a keď to neprejde, bude to menší problém. Už vo februári ma totiž čakajú v Allen & Overy.

Drahý denníček,
toto je prvý zápisok v "novej ére" na blogspote.com. Ohlásim sa už čoskoro - spracovávam report z Ameriky. Tvoja Bety :o)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;